Feel Eco na riad vyhral v dTeste

Redakcia dTestu vo svojom najnovšom čísle venovala jednu z pravidelných rubrík porovnania kvality prostriedkom na ručné umývanie riadu. dTest funguje na českom trhu už 26 rokov a pri redakcii známeho časopisu vznikla významná organizácia, ktorá pomáha ľuďom v orientácii pri nákupe výrobkov aj pri uplatňovaní spotrebiteľských práv.

 

V dTeste porovnávali 16 prostriedkov na umývanie riadu. Tie neboli vybrané náhodne alebo podľa subjektívneho názoru redakcie. Testované produkty odporučila medzinárodná výskumná a analytická spoločnosť Nielsen. Výber zahŕňa tak značky, ktoré vidíme každý deň v televíznej reklame, ako aj ekologické produkty a privátne značky známych reťazcov. A v tejto prestížnej konkurencii najlepšie uspel náš Feel Eco na riad. (Feel Eco Washing Up Liquid).

Hlavné slovo pri testovaní mala skúška umývacích schopností. Redakcia dTestu ale tiež prihliadala na hospodárnosť nákupu daného výrobku, dávkovanie a zloženie.

29354940_888479678010071_4588843385053175431_o

Ukazuje sa, že nami nastúpená cesta vyváženého prístupu, keď kladieme dôraz na vysokú účinnosť a súčasne neznižujeme latku šetrnosti k ľudskej pokožke i životnému prostrediu, je správna a popravde jediná možná.

 

Značka Feel Eco má tento prístup vo svojom rodnom liste. Uvedomili sme si, že mnoho produktov na umývanie a pranie je nevhodných najmä pre deti. Zadanie vývojovému oddeleniu teda znelo: vyvinúť výrobky plne ekologické a súčasne vysoko účinné a jemné. Napriek počiatočnej skepse sa to podarilo, aj preto, že naši výskumníci ich vyvíjali pre svoje rodiny. Pretože sme Feel Eco najskôr používali sami doma, môžeme ich s dôverou odporučiť svojim zákazníkom. V tom je sila našej značky.

Aj z tohto dôvodu sme pyšní na rad Baby Feel Eco. Mohli ste sa s ním zoznámiť v minulom roku a tento tok chystáme jeho ďalšie rozšírenie.

 

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.